Monday, 17 September 2018

CARA HILANGKAN SAKIT LUTUT SEAWAL SEMINGGU





Sakit lutut ini berlaku disebabkan sendi yang dah lusuh dan haus. Sakit lutut dalam kalangan orang yang dah berusia dipanggil Osteoarthritis iaitu sejenis sakit sendi yang disebabkan oleh penuaan dalam sendi.

Tapi jangan ingat orang tua je yang alami sakit lutut ni tau. Orang muda pun ade je yang mengalami sakit lutut ni. Kebiasaannya terjadi akibat dari kecederaan lutut kesan bersukan ataupun mengalami masalah berat badan. Siapa yang tengah mengalami sakit lutut tu boleh cuba satu petua mujarab ni!

MINUM AIR HALIA REDAKAN SAKIT LUTUT 

Halia merupakan ubat yang sangat berkesan untuk mengurangkan kesakitan. Ini adalah disebabkan kehadiran sifat anti-radang dalamnya.

Credit : Top10homeremedies


Bahan - bahan yang diperlukan :
- 1 ketul halia
- 1 cawan air
- Sedikit perahan jus lemon
- Sedikit madu

Cara-cara penyediaan:
- Hancurkan 1 ketul halia
- Masukkan halia yang dihancurkan ke dalam 1 cawan air
- Didih selama 10 minit dan tapiskan
- Masukkan sedikit perahan jus lemon ke dalam air halia.
- Masukkan 1 sudu teh madu ke dalam campuran air halia dan jus lemon.
- Kacau hingga sebati dan sedia untuk diminum.

Boleh minum 2-3 cawan setiap hari sehingga sakit lutut hilang. Kalau tak lalu nak telan air halia yang pahit tu, sila teruskan pembacaan anda untuk mengetahui satu lagi cara yang mudah nak atasi sakit lutut tu.

HILANGKAN SAKIT LUTUT DENGAN VITAMIN SHAKLEE

Supplement ni berkesan seawal SATU MINGGU tau. Ni testimoni daripada kawan Tyaa sendiri. Beliau cuba macam² produk nak hilangkan sakit lutut tu. Alhamdulillah. Amal shaklee tak sampai seminggu sakit lutut tu hilang.

Antara cadangan supplement untuk hilangkan sakit lutut adalah :

  1. Ostematrik
  2. Omega Guard
  3. Collagen Powder
  4. Vivix
  5. Advance Joint Health Tablet 







Antara testimoni yang dah berjaya atasi sakit lutut dengan supplement shaklee adalah seperti berikut :









Hebat kan supplement shaklee ni? Sekelip mata sakit lutut yang berpuluh tahun hilang. Ada yang makan malam ni, esok sakit berkurang. Kadar penyembuhan setiap individu ni berbeza kan? Jadi, kita usaha je berikhtiar. Lepas tu bertawakal pada Allah. In shaa Allah dipercepatkan lagi proses penyembuhan tu. Kalau anda nak dapatkan supplement shaklee ni pada harga yang istimewa, klik je link di bawah ya. Sekian perkongsian daripada Tyaa, Assalamualaikum. 😊




No comments:

Post a Comment